Svenskaredov.

Nästa vecka ska vi stå framför klassen och berätta om nånting som gör oss förbannade.
och nej, det räcker inte med en tiosekundershistoria om att "jag blir arg när bussen är sen och det är snöstorm ute"
utan det ska vara ett anförande på flera minuter.
Jag skakar redan i knäna..
 det här kommer gå åt tjoppastjoppas.

1. Jag har ingen aning om vad jag ska prata om (att kaffemaskinen är på service har jag redan övervägt)
2. Jag kommer stå och fnissa som en sjuåring hälften av tiden och ingen kommer på allvar tro att jag verkligen blir arg av det jag pratar om.
3. Jag kommer skifta mellan grönt-rött-rosa-vitt (väldans stämningsfullt vill jag lova)
jag kanske skulle fundera på att köpa en matchande julgransbelysning att blinka i takt med :(

men annars så!


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2009-01-12 @ 14:53:18
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Cliss

Haha...men att hålla tal är väl kul? :)

2009-01-12 @ 17:26:58
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/
Postat av: ewe

jag är arg på jonas jobb. :(

2009-01-12 @ 19:06:54
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; fyndigt va? ;] tror du att hon blir glad? :)

2009-01-12 @ 19:08:49
Postat av: Sellin

Du kan prata om att det inte kommer någon snö på vinter... då kan du inte köra skoter eller åka skidor :P Nä jag vet inte, det är svårt att prata mycket om något sånt...

2009-01-12 @ 22:04:25

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0