haloo

"om man går fort och skrattar mycket så ser ingen hur ful man är"
Det var lite roligt tycker jag.
funderar på att börja köra med den.


Sen måste jag bara ta tillbaks det där jag sa om att man inte skrattar åt dålig humor när man är helt själv.
jag var ung och dum och visste inte vad jag sa,
förlåt!
Nu har jag växt på mig lite,
för nu har jag skrattat åt en karatedräkt som dansar sån där Egyptendans i kanske en halvtimme.
oavbrutet.
Känner verkligen hur jag har mognat dom senaste timmarna.


Kommentarer
Postat av: amanda

om du går fort och skrattar mycket så ser ingen hur FIN DU är sandra!

2009-02-02 @ 16:36:46
Postat av: vanessa

Kolla gärna in min blogg! :)

2009-02-02 @ 22:01:01
URL: http://vanessabrown.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0