tjodilodi

Helt galet vilken slitig dag det här har varit.
Till att börja med fick vi klippa små papperslappar till namnskyltar - riktigt ansträngande.
Efter det satt jag och lyssnade på skolsköterskan som berömde mig för att jag skulle tacka nej om jag blev erbjuden droger och berättade att jag nog inte kommer växa något mer - galet jobbigt.
Sedan fick jag lov att springa ikapp Mickelickelickelickis och hålla fast honom i en och en halv timme för att han inte skulle kunna springa iväg och jobba matte - hej träningsvärk.

ni hör ju själva, det har varit tufft idag.
det är verkligen förjävligt att vara samhällare ibland.

Kommentarer
Postat av: ewe

själv fick man ju sitta och läsa om indonesiens fattigdomsproblem, häsloproblem, miljöproblem och mänskliga rättigheter, :o

2009-02-18 @ 17:16:47
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: Mickelickelickelickis

tyck synd om dej... <3 :D Vetu jag hann bara ha 20 min idrott :/ :P

2009-02-18 @ 19:06:50

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0