munga

Dom hade satt upp vårat onsdagsschema idag:

Naturkunskap
MUNGA
Lunch

Jag fick verkligen ångest.
På det där satans pappret står det alltså att vi ska ha munga nästan hela förmiddan. 
Munga måste nog vara det tråkigaste, onödigaste och överlägset sämsta påhittet nånsin.
Jag ville nästan lipa.
Jag menar, sitta en hel förmiddag och lyssna på diskussioner om världssvält och koldioxidutsläpp och anteckna vad olika länder gör för att förbättra miljön.
Vad vill man med att hitta på en sån uppgift? VA?

Sedan såg jag hur eftermiddan såg ut:
13-15.30 MUNGA

-.-

Kommentarer
Postat av: ewe

för första gången på LÄNGE så är jag inte less på att ha feber, det känns bra att behöva slippa munga skiten imorn, :o

2009-02-24 @ 18:25:23
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Mungan kan kissa på sig.

2009-02-24 @ 18:31:09
URL: http://www.hjrterdam.devote.se
Postat av: sellin

Det var ju rakt roligt ju ;)

2009-02-25 @ 16:36:19
Postat av: Seb

Jätte jätte kul var det ju! :D

2009-02-25 @ 19:28:16

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0