Una prueba de matemáticas

Min mattekarriär är en bluff.
Hör ni det?
EN BLUFF!
Jag kan inte.
Jag fattar inte.
Och om jag inte visste det innan, så vet jag det efter provet idag.
Jag är värdelös.
Jag är skyldig min lärare en ursäkt.

Förlåt kära Svempa för att jag har bedragit dig!
Förlåt för att jag har fått dig att tro att jag är ett gullesnilligt übereinstein till mattegeni,
det är jag inte.
Och förlåt för att jag har tagit åt mig när du har sagt att jag är en smart och duktig elev.
Det är jag inte heller.

Och tillsist vill jag säga förlåt för att jag sa till Micke idag att du är för gammal för att hålla koll på tider.
Jag menade det inte.
Du är jätteung!
Och fin.
Var barmhärtig, underkänn mig inte!

Ditt största fan i djupaste skam,
Sandra


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0