Bojkott till TVn

Nej. Nej. Nej.
Jag tänker inte se Victoria's secret fashion show ikväll.
Aldrig.
Vad är det för nöje i det?
När kommer det roliga?
Sitta och titta på übermodeller i underkläder som har en kropp som är out of reach för oss med glass- och kakbehov,
vad får jag ut av det liksom?
VAD GER DET MIG?

Nä, den lilla stolthet jag faktiskt har kommer nog rinna av mig ganska fort om jag ska sitta och glo på de där donnorna.
Jämfört med dem så ser jag ju ut som Adam Alsing i mina underkläder.




Kommentarer
Postat av: Emilia H

haha men Sandra då är vi två!xD Jag pallar inte heller att se på sånt där... snacka om inte bra för självförtroendet...>.<

2009-12-30 @ 19:17:38
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0