Världens finaste

lite för-info:
Emma la upp en lista på sin blogg över saker vi tjejer älskar med killar.
Fjärde punkten handlade om att killar tappar 75% av sin hjärnkapacitet när de smeker insidan av en tjejs lår.

Jag och Micke sitter och läser den där listan. Han tror inte riktigt att det stämmer.
Känner sig lite skeptisk liksom.
Så jag tar hans hand, lägger den på mitt lår och frågar honom om han känner att han har mist 75% av hjärnkapaciteten.
Mikael svarar (aningen för snabbt): Men nejje, jag är fortfarande hur smart som helst. Se bara på det här, 7x7? jahapp, 48!
kort tystnad
Han fortsätter: hehe, 49...

Kommentarer
Postat av: emma

Hahahaha! Så gulligt :b

2009-08-24 @ 12:04:08
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Jonas

micke! för hvete! du kan ju inte skämma ut den dominanta rasen på jorden :O inte människan utan vi män! ;)

2009-08-24 @ 12:05:50
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0