explananananation

För er som inte förstod hur illa det verkligen var på golfbanan igår, kommer här en förklaring:

1:a hålet: Jag började med att dra in bollen i ett dike med gräs och buskar och träd och fanskap. Bollen återfanns aldrig.
2:a hålet: Jag lyckade slå iväg bollen ganska rakt. (alldeles för löst och den lyfte inte ens från marken - men rakt gick den!) Nöjd med min bravad tänkte jag att jag kanske inte skulle skämma ut mig helt ändå.
3:e hålet: Insåg att jag visst skulle skämma ut mig.
4:e hålet: Mikael ville börja tävla. Fine, tävling it was.
Människan drar iväg bollen upp på green på första slaget. En svag känsla av dödslängtan spred sig i min kropp.
5:e - 6:e hålet: Jag slog som en handikappad, frös som en tok och svor över alla myggor.
7:e hålet: Jag lyckades slå in bollen i höggräset igen. Emil sa att jag skulle svinga lite bättre. Jag svingade och svingade men träffade inte bolljäveln en enda gång. Blev förbannad, tog upp bollen och kastade iväg den.
8:e hålet: Slog ner bollen i en bäck.
9:e hålet: Jag brydde mig inte ens om att försöka slå.

Felfri, solklar, oklanderlig golfrunda om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

Jag tyckte att du skötte dig bra, är så stolt :D

2009-08-21 @ 13:20:20
Postat av: emma

Haha, klockrent Sandra :)

2009-08-21 @ 18:31:52
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: eMILF

wtf, spelar du golf? puttom ?

2009-08-28 @ 23:49:28

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0