TILLVÄXT

Listan över kärlekar i mitt liv har utökats idag.

Mikael ligger kvar på förstaplatsen förstås,
med ganska stor marginal.

Tvåa kommer yoghurtklumpar.
Ni vet de där klumparna som man kan trycka ut ur förpackningen när den nästan är slut.

Och trean, den skrev in sig idag.
Trean är nämligen en cykel.
En blå, rostig, ranglig herrcykel.
Den lycklige ägaren till den fina cykeln är en kompis till Jessica och jag passade på att låna den lite när jag skulle cykla till kvantum idag.
och jag är helt såld på den!
Man skulle nog kunna säga att den tog mig med storm.
för VILKET RULL!
VILKEN SADEL!
VIKEN PAKETHÅLLARE!

Du kan inte matcha världens finaste Mikael
och du har en bit kvar till yoghurtklumpsnivå
men du är god trea.


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0