Stryk fredag från den här veckan!

Fredagen den 24 april kommer bli min död.
Dödaste dödaste död.

Först mjukstartar vi med lite nationella prov i engelska.
Och sedan ska vi ner till källaresteterna och ha spelprov på alla satans instrument.
Jag vill nästan grina. (minus nästan)
Jag kan inte spela bas.
Jag kan inte spela trummor.
Jag kan inte spela piano.

Vad tänkte jag när jag valde musik som estetiskt val?
VA?!
Varför valde jag inte bild?
Eller teater kanske, det känns mer som min grej.
Klä ut sig i roliga hattar och leka lite lekar.
Det hade varit nåt.


Kommentarer
Postat av: emma

IG var det här! Woho. Känns superkul!

2009-04-21 @ 08:11:19
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha! Men du lär dig! Det är jättekul att spela och sjunga! Jag gick MusikEstetiska och jag kunde bara spela tvärflöjt när jag började! :D Kram Jenny

2009-04-21 @ 09:13:12
URL: http://www.jennybloggar.se

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0