En la red

Det är inte bra för mitt ego att klicka runt på alltför många bloggar har jag märkt.

1. Alla har liksom en genomtänkt, überflashig design. - Jag har kaffebönor?
2. Dessutom skriver dom långa, välutformade inlägg om viktiga saker. - Jag skriver om mina smutsiga skor..
3. OCH, det värsta av allt: alla skriver om sitt fina väder och sin påbörjade bränna. - Jag ser ut att kunna vara halvsyster till en vitkål.. Och (bara för att jag blir så otroligt avundsjuk och förbannad över min egen snögubbshy) så är det fusk att  ha en bikinilinje i april. Jag menar, det är ju typ som att köpa julskinkan på halloween. Det - går - inte.

Nix.
Nope.
Nicht.


Kommentarer
Postat av: frida byström

asså jag bara älskar din blogg , bli inte som dom andra brunbrända nordarna, plus, att få bli uppdatared om dina smutsiga skor och äslakde mikal, är en gåva när man bor på andra sidan jävla jorden :)<3

2009-04-15 @ 12:55:17
Postat av: loppan

ja gilla d där me julskinka o halloween. Känner mig rätt genomskinlig nu när solen börjat värma lite o kläderna åker av......

2009-04-15 @ 21:49:09
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Vitkål är det nya brunkål.

2009-04-18 @ 15:31:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0