Förlåt

Jag har ljugit. Jag KUNDE inte slänga mina fina fotbollsskor som jag ju sa att jag skulle göra. Faktiskt så spelade jag med dom idag. Eller tja, spelade och spelade. Dom pajjade helt efter sisådär 20 minuter så det var det jag hann med. Nu är det alltså definitivt slut, finito med dom. Nu kan jag inte ens med världens starkaste vilja säga att dom är bra, för det är dom inte. Dom är rent ut sagt urkassa. Egentligen skulle det inte vara mer än rätt att dom fick sig en ordentlig begravning. Faktiskt, det skulle inte vara en helt dum idé. Dom har ju trots allt hängt med ett tag, mina (föredetta)underbaringar och en hyllning kanske skulle vara på sin plats.
Eller nej, nu har det väl ändå gått över styr. jag tar tillbaka det där begravningssnacket. Att ha en begravning för ett par skor är inte ett bra sätt att visa sin hyllning på. Det är ju bara sjukt. Väldigt, väldigt sjukt.. Det känns typ som en grej som Tomas DiLeva eller nån annan freakis skulle göra. Då jag inte är ett fan av den mannen, väljer jag att inte heller begrava mina skor. Det får bli soptunnan och en stilla gråtstund när ingen ser. Det känns liksom lite mer.. normalt!


Kommentarer
Postat av: jazzi

sv: ah men det låter ju ganska passligt ;D

jag har typ tagit det lugnt bara, var till en kompis några timmar & så bara :)

stackars skor :O

2008-09-07 @ 18:53:01
URL: http://jazzi.blogg.se/
Postat av: ewe

neej, kasta dom inte! du får rama in dem, tänk på holland sandra. du sköt en straff mot USA i dem, säkert din lyckligaste stund! :') <3

2008-09-07 @ 23:01:34
Postat av: Marica

Hihi... Håller med Ewe. Om du håller av dom skorna så mycket så rama in dom. Det om något skulle ju vara normalt. Har exempel en kompis som ramade in en halv sko som deras hund hade tuggat på. :P

2008-09-07 @ 23:59:47
URL: http://chaelas.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0