?

Vad har jag gjort för ont? Var jag en martyr i mitt förra liv? Eller kanske en glupsk akvariefisk som åt upp all mat vilket resulterade i att alla mina fiskkompisar dog? VA?! Någonting måste jag ha åsamkat iallafall. Först totalignorerar våran mattelärare mig. Ja, han tittade på mig lite finurligt när jag frågade vad jag skulle göra och gick sedan iväg till några andra för att aldrig komma tillbaka. Så jag satt där hela lektionen och tänkte på hur hungrig jag var utan att ens öppna boken. Den enda följden blev ett par nedbitna naglar.. Jag som precis hade sparat ut dom, typiskt.
Sen var jag cirkus två millimeter från att bli överkörd av en gammal tant på vägen hem som ansåg det viktigare att komma in på kvantumparkeringen i tid än att bespara mig mitt liv.

Kommentarer
Postat av: emma

du har det svårt du sandra :b

2008-09-17 @ 16:42:05
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: E

Du kanske är för snygg?

2008-09-17 @ 22:17:36

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0