Blonds do have more fun ?

Nej, vet ni vad? Jag tror inte att dom har roligare än oss brunhättade. Faktum är att jag tror att jag ska be snillet som kom på påståendet om att blondiner har roligare ändra på det. Förslagsvis borde det vara 'immigrants do have more fun' eller 'dark-skinned people do have more fun'
Jag antar att ni höjer på ögonbrynen och läser med spänning i förhoppning om att jag ska berätta vad jag grundar mina 'ändra citat-teorier' på och jag ska vara barmhärtig och berätta det för er. Det är ju trots allt tisdag och då passar det ju bra att vara lite snäll sådär. Jag menar, man kan ju inte vara en pain in the ass alla dagar om året.
Iallafall så hade vi idrott idag och vi spelade brännboll med IVIK. För er oinsatta i gymnasieprogram kan jag berätta att invandrare som inte kan svenska så bra går ivik. Vi spelade alltså brännboll med dom idag. Jag tror inte dom hade stenkoll på reglerna riktigt och inte den ultimata outfiten för brännboll (långkjol och höga stövlar) men ojojoj vad roligt vissa av dom verkade ha. Två tjejer stod och gjorde hejaramsor och skrattade högt och länge till synes helt omedvetna om att det pågick en brännbollsmatch ca 2 meter ifrån dom, killen som var brännare kunde inte reglerna så han brände aldrig någon utan kastade bara tillbaks bollen (vilket hans kompisar hade kul åt) och en av tjejerna skrek 'SPRING, SPRING' och såg ut som om hon aldrig varit med om nånting roligare så fort någon slog iväg bollen. Till saken hör att hon nog inte kunde så många andra svenska ord.
haha, ni blondiner som tror att ni har roligt, glöm det :)
'cause  immigrants DO have more fun! (och vi svenskar som fick nöjet att titta på dom)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja det gör jag. Vill du komma hit!?

2008-09-02 @ 17:03:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0