Inventering

Vad tänker man när man ber tre stycken oskyldiga barn stå utomhus när det är minusgrader och räkna små plastsaker utan handskar? Va? Jag visste ärligt talat inte ifall jag skulle skratta eller gråta när jag såg hylla efter hylla med dammiga skruvhållare eller vad fasen dom kallas. Det kändes roligare att skratta, så det gjorde vi. Mycket. Väldigt mycket. När vi skrattat klart och nästintill frusit ihjäl så gick vi in för att prata med gubben som gett oss den trevliga uppgiften.
-Nämen, är ni redan klara? 
-Nja, eller alltså.. Vi fattade inte riktigt vad vi skulle räkna för nåt.
-Fattade ni inte?
-Jo, eller ja.. men det var så kallt.

Han bad oss inte gå ut fler gånger. Vi fick räkna golvlister på lagret med dom andra istället.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååh, inventering är så sjukt tråkigt! Speciellt under såna omständigheter, haha :P



Sist jag inventerade var iofs åhlens sminkavdelning..Det var nästan lite jobbigt för man hittade så himla mycket man ville ha istället :D

2008-11-02 @ 12:17:26
URL: http://bexinator.blogspot.com

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0