BORTTAPPAD ALMANACKA

Jag blir galen! G-A-L-E-N-! Jag har nämligen tappat bort min almanacka. Jag skriver liksom ner allt som måste göras och allt jag ska hinna klämma in i mitt fullsmäckade (?) schema i den där svarta lilla boken. Och nu är den borta. Putsveck. So long. Never more.
Har någon snott min ögonsten (vilket jag iförsig förstår, så fin som den är) för att den inte hade någon, så kan jag bara gratulera. Ni kommer få en fin tid tillsammans med almanackan. Är det däremot någon nyfiken som bara tog den för att kolla igenom vad jag ska ha för mig dom närmaste veckorna, så ber jag er att lämna tillbaka den snarast efter att ni konstaterat att jag har No-prov på torsdag och att min kusin fyllde år i lördags.

Jag kommer iallafall sakna dig, min svarta, blommiga lilla vän. Hoppas du har det bra där du nu är och sköter dig fint. RIP!

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0