Jahaja

Hahahaha! Pappa har fått en inbjudan till en modedag i Sundsvall. Hade jag inte varit så förbannat trött så hade jag nog legat på golvet och vridit mig av skratt just nu. Bilden av min pappa omkring-minglandes på en modedag i tajta byxor och en trendig rock (eller vad det nu är trendiga 40plussare klär sig i) känns lite.. skrämmande.
Skulle tippa att chansen att han kommer gå dit är ca 1 på 89 milljarder..

Sedan undrar jag lite försynt hur många mordhot nissen som lyckades hugga av 'smsledningen' utsattes för igår? Inte tillräckligt många förmodligen..

Kommentarer
Postat av: Cliss

Undra om han fick hoten via sms ;)

2008-11-04 @ 22:02:53
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0