Fys, spinning and so on..

Jag har inte träningsvärk. Inte ens litegrann. Helt galet! Kanske tillochmed helt otroligt galet..
Om det beror på att jag knappt kunde gå förra veckan och därför var rädd att ta ut mig, eller om jag faktiskt har blivit lite starkare vågar jag inte fundera sådär jättemycket på. Har av någon konstig anledning känslan av att det beror på det förstnämnda.
Eller nej förresten, jag tar tillbaka det där. Klart jag har blivit starkare ?

Nånting som jag definitivt har blivit den senaste veckan är iallafall mer skolless. Inlämningar och prov och fan och hans gamla morbrödrar. Åh, vad jag tar tillbaka allt jag sagt om att skolan är slapp.

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0