25 november

Ida kommer hem om 23 dagar! 23 DAGAR! Det är nästan bara två veckor!
-men är du dum i huvet?
Nej, det är jag inte. Lyssna här:
om man räknar bort alla fredagar och lördagar (dom går ju så snabbt ändå liksom, så dom behöver vi inte räkna) så är vi nere på 17 dagar. Sedan är söndagar så otroligt jävla tråkiga, så dom är inte ens värda att räknas som en veckodag. Vi räknar bort dom också så är vi nere på 14 dagar.
Ida kommer hem om ungefär två veckor alltså :)

Woho, hallelujah och alla andra bra ord på det!


Kommentarer
Postat av: ewe

det är helt galet! jag blir typ tårögd! ida carlsson behövs i sverige, så är det. kina är inte värd henne! :o

2008-11-25 @ 22:52:10
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: Anonym

SANDRA OCH EWELINA! HÅLL UT, JAG KOMMER FLYGANDES TILL ÖVIK VILKEN MINUT SOM HELST. TUSAN VAD JAG LÄNGTAR!!! WOHO, ALL KÄRLEK TILL ER <3

2008-11-26 @ 12:50:08
Postat av: emma

sv: haha, ingen fara hörru ;b

2008-11-26 @ 19:34:18
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0