söndag

och dagen innan skola. Lite jobbigt , men ändå känns det som att jag har hunnit med ganska mycket under dom här lediga dagarna. Det har hunnits med alltifrån grillning med bra folk och springning hem i kolmörker till stek i solen och bolljakt i ån :) Rätt bra med andra ord..
Idag har det väl inte hänt så mycket som är värt att berätta om. Var nere och gluttade en stund på div. 4 på ip men det blåste så mycket så det blev till att fara hem och titta på sista april-bilderna med Ida och Johanna istället. Dom var det väl inte så mycket att säga om, en hel del skitbilder :) Får se ifall jag ids ladda upp nånting från onsdagen, det var liksom inte så många av bilderna som var värda att dela med sig av känns det som :) Vi ser väl hur det blir!

Åh, simning imorgon och jag känner bara NEJTACK!

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0