måndag

och jag sitter hemma. Hade egentligen tänkt gå till skolan efter lunch, men eftersom det bara var spanskan som jag hade behövt gå på, och den var på förmiddagen, så stannade jag hemma hela dagen. Kanske var lika bra, migrän är omys... Känns bättre nu allafall!
Nu regnar det också, illa. Iförsig snöade det ju typ förra veckan så man kanske inte borde klaga. En vit maj är inget jag föredrar...
Imorgon är det klassmys och det känns askul! :D Får väl hålla en tumme eller två för att det inte blir regn då också.. Haha, ja sitter här och småler lite åt lappen vi fick av Åke, haha lite kul var den.
Kudde (för den som vill sova)
Snuttefilt (för den som längtar efter mamma)
Godis (för den som vill bjuda)

haha, min humör är på hög nivå idag känner jag , men vad gör man? :)
Puss och hejsan på er!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hallå!
Hoppas du haft en bra dag idag =) och att den fortsätter bra =)

2008-05-19 @ 13:50:56
URL: http://jyees89.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0