:D

åh vad bra det känns :D
Jag hade inte ens lite ont i låret idag! Helt otrooligt vad underbart skönt att kunna springa helt normalt :) Haha, det där trodde jag inte om mig själv :) att JAG , förmodligen Sveriges lataste, skulle säga att det var skönt att kunna springa...
- Den där Stanley är en riktig trollerifarbror måste jag säga :) Tummen upp för pigga gamlingar som kan sin sak! Höhö!        oj, nu när jag läste igenom den där meningen såg jag hur fel det lät, haha :)

Jag tror inte att det är så många 'måsten' inplanerade nu i veckan. Engelskauppsatsen och lämna in mopedussen i morgon. På onsdag är det friluftsdag och det kan nog bli ganska roligt! Sen är det skitredovisningen på so;n också ja, det hade jag nästan glömt bort. Tur att vi bara ska visa våran film och slipper stå framme och prata, snubbla på orden, småfnittra nervöst, glömma bort vad det var man pratade om, och sätta sig i bänken som en tomat. Haha, åh vad synd att vi missar den kanonbiten!
Är det nåt mer som jag har glömt?.. Moaaee, det är det nog inte.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga litegrann, moget initiativ Sandra!

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0