Plattan

igår och ibörjan var jag nästan grinfärdig. Haha , eller så farligt var det inte men det va riktigt tråkigt och glest med folk i början.. Kan verkligen förstå er som gick hem efter en halvtimme, men jag måste säga att ni missade nånting :)
För sen blev det bra ös, tillochmed riktigt bra ös. Jag måste säga att jag hade riktigt, riktigt, riktigt roligt!
Ös, skratt, vatten, dans, luft, ös, skratt, skratt, skratt, vatten, dans, vatten, skratt, ös, skratt, dans, luft, ös, skratt
Nu är sängen full med små vita frigolitsaker, mindre kul men det kan jag leva med.
Sten, sax, påse ; haha, tillåt mig le :)

och, nu ska jag ägna en rad åt Erica som var så himla gullig :) Gissar att du inte är nån stamgäst på min blogg men ändå. En stor puss är vad du ska ha jänta!

Vet inte om jag har så mycket mer att säga om kvällen, den kan sammanfattas som ett stort leende :) eller kanske ett gapskratt, ja det passade bättre. En gapskrattskväll som gärna får gå i repris!

Kommentarer
Postat av: cassandra

tjoho ös var det ja :)

2008-06-13 @ 23:17:59
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: erika

klart jag är en stamgäst på din blogg :D en puss är det DU som ska ha!

2008-06-14 @ 14:46:08
Postat av: ida

yay, ösigt brudn :)

2008-06-14 @ 22:54:17
Postat av: ida

yay, ösigt brudn :)

2008-06-14 @ 22:54:58
Postat av: frida

haha aa fan vad öss det var :D

2008-07-01 @ 00:42:04

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0