jiiises

vad skönt att det är sista dagen på fotbollsskolan imorgon! Ni anar inte hur slut jag är.. Att det är rena slavlönen gör väl inte saken bättre heller, haha. Men har man anmält sig av fri vilja så får man skylla sig själv antar jag..
Igår var det regn HELA dagen, woho vad kul.. Att jag tappade ut lunchen på golvet kändes ju bra också. Kände att jag inte riktigt var på humör för sånt efter en regnig, kall och helt igenom dyngsur dag..
Ända bra saken på hela dagen var att veckorevyn låg i brevlådan när jag kom hem :) Bra tajming, otroligt bra! Att Sverige vann kanske man också kan räkna som bra, tillochmed riktigt bra :) Att jag hade tippat 2-0 och vann 50 hela kronor av min kära mamma förgyllde väl dagen ytterligare. Haha, ni ser; det var ju en hel del grejer som gjorde dagen värd :) Wiho!
Efter imorgon blir det liksom sommarlov på riktigt :) Då blir det ner till Stockholm på onsdagen för att fira midsommar  och sen på söndagen bär det vidare till kreeeeta :) Känns helt okej måste jag säga!
Sometimes, life's pretty good :)

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0