Hallelujah!

Okej folket; håll hårt i hakan och passa så att ögonen inte ploppar ur, för det är något av tre stycken under som jag ska berätta om idag..
under nummer 1:
JAG, Sandra "lat som en valross" Gimbergsson har faktiskt både cyklat OCH sprungit idag. Helt otroligt och en smutta osannolikt, jag vet, men jag lovar, det är lika sant som att Kent gör Sveriges bästa musik (med andra ord VÄLDIGT, VÄLDIGT sant)!

under nummer 2:
Jag har blivit kär idag. Verkligen totalförälskad! Mannen i mitt liv heter Viktor Andersson och är 1½ månad gammal. Klarblå ögon och världens charmigaste leende, kan man annat än smälta?

under nummer 3:
Jag har fått en bäbis (Viktor faktiskt) att somna i min famn. Tänka sig att det skulle hända redan såhär på första dejten! Tragiskt nog så brukar småttingar annars ha en tendens att liksom skrynkla ihop ansiktet till ett russin, börja skifta i en rosaröd färg och sedan skrika rakt ut så fort de placerats i mina armar. Men Viktor? Icke! Det måste väl ändå betyda att vi är "meant to be"? eller?!

Iallafall så måste jag erkänna att jag känner mig grymt nöjd över dagens bravader! Well done Sandra!

Kommentarer
Postat av: Moder Jord

Det var ju trevligt att kärleken spirar där nere i Bålsta! Bjud hem honom vet ja!!

2008-07-13 @ 21:22:32

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0