sol och värme

ja, det fanns visst någon medkänsla hos de högre makterna, för se på satan;  idag var det sol :) det blev några timmar i Gullvik (INGET BAD DOCK) och sedan har jag målat några stackars plankor i taket på altanen. Lessnade efter en halv så det blev inte så många, men ändå. Nu står mamma där ute och målar resten, stackarn :')
Nu sitter jag här och äter choklad, jises vad rätt det känns mot tungan! Finns det någonting godare än en 86%-ig chokladkaka? Svar nej! Tycker faktiskt att jag har gjort mig förtjänt av den idag. Har både tagit en promenad och cyklat på motionscykeln. Sen har jag inte käkat några onyttigheter sen i söndags så är det någon gång jag är värd lite götta så är det idag :)
Mmmums!

Kommentarer
Postat av: ´Mamma och moster

Hej, jag och moster följer din blogg med stort intresse här i från Boltjärn. Här är det inte heller så bra väder men det blir det nog när du kommer! Puss och kram från mamma och moster

2008-07-06 @ 18:03:38

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0