IDA

Glömm att du kommer, däremot när det gäller mig: insjuknar i en allvarlig hemlägtan efter en vecka och får svåra problem med andning och matlust.Nästa kväll hamnar jag sedan i koma. Efter ytterligare 3-4 dagar sprider sig små röda utslag nerifrån tårna ända upp till facet, kallade sakna-sandra-syndromet. och vips inom ca 15 tim. dör min puls, andning och hjärtat skriker en sista gång. Du är mitt allt, kan inte förstå mig på hur jag hade tänkt att överleva utan dig. TACK för allt gullrumpa, jag kommer aldrig någonsin lämna dig!!!!! Du är det bästa som hänt mig (:

den som påstår att damen som skrev det här inte är helt otroligt bra måste vara en känslomässigt inkompetent treåring med dyslexi.
Ida Carlsson, du är sodastreamad oboy !

Kommentarer
Postat av: ida

meeen sandra :) DU kan vara sodastreamad oboy och du kan vara helbäst! puss älskar dig fortafarande lika mkt :D

2008-08-03 @ 23:32:11

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0