***

okej, spänningen är olidlig! Nu sitter hon här igen, vid tangentbordet och skriver precis det som dyker upp i huvudet. Inte en blekaste aning om vad hon ska berätta om men likt förbannat så ska det bli några rader. Hupp, här kommer det;
Idag är det fredag och imorgon åker jag söderut. "åh vad exotiskt" tänker ni, "hon ska till Afrika för att träffa sina morbrödrar och klappa kameler." Men se så är det inte. Faktum är att
1. Jag har aldrig sett en levande kamel (förutom på djurparker)
2. Jag har inga morbrödrar.
3. Jag ska ner och passa min femåriga kusin i en vecka medans föräldrarna är på jobbet.
Det känns roligt faktiskt. Han är lättsam och söt (och han sover länge på mornarna, tjoho!) så det går nog bra. Sen sitter det aldrig fel med lite cash heller. Jag känner mig faktiskt som en ganska hemsk systerdotter som tar pengar för att spela lite fotboll, leka lite starwars och kanske baka en kaka eller två. Åh, varför tog jag ens upp det? Känner nästan hur det dåliga samvetet kommer krypandes..
Nä, nu ska vi inte vara såna. Det blir en bra vecka och jag tar glatt emot pengarna som jag (så fort jag får tillfälle) ska investera i lite paltor. Känner att garderoben där hemma kan behöva få sig en make over.
Jappjapp, så får det bli!



Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0