världens finaste Jessica!

Den som påstår att det här inte var fint måste ha något allvarligt fel i hjärnan. Det var iallafall inte många torra fläckar i mina storasysterögon ;

Sandra, jag tror inte att det är många som förstår vad en syster kan betyda, inte ens jag ibland. Men jag försöker verkligen.
Om jag inte räcker till för dig så vet jag inte hur jag ska bete mig. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig nu. Det skulle inte funka!
Jag kan inte förklara min kärlek till dig, men jag hoppas att en dag kommer du att förstå.
Du är stjärnan som lyser upp mitt liv när allt annat har slocknat, och det är till dig som jag oftast vänder mig till.
Förlåt för allt dumt jag har gjort och sagt till dig, men vad som än kommer ut ur min mun så måste du förstå att jag älskar dig jättemycket!
Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer vara hos dig. Alltid! Du får verkligen inte glömma det.

Skin som den sol du är och låt hela världen se ditt vackra léende!
Lämna mig aldrig,
jag älskar dig!
/Lillasyster

Ja, vad säger man? :')
Hon är en nybakad chokladtårta med vaniljvisp!


Kommentarer
Postat av: hannah

du har då tur att du har en sån go lillasyster :)

2008-12-28 @ 15:39:07
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha, det lät ju bättre det :)



gullig lillasyster du har :)

2008-12-28 @ 16:08:38
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: ewe

åh vad jag önskar att min lillasyster var likadan, byta? :)

2008-12-28 @ 23:31:14
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0