fikafredag!

"Sandra, jag blev så glad när du för en gångs skull hade skrivit nånting positivt i din blogg! Det brukar aldrig hända"
haha, bara för att göra Malin (och förmodligen alla andra som har tröttnat på att höra om 'the life of Sandra, a disaster') glad så tänkte jag fortsätta i min fina, positiva anda och skriva ännu ett glatt inlägg.
...

...

betänketid slut:

Lovisa och jag sitter och väntar på hennes buss. Den kommer aldrig.
Vi väntar i kanske 25 minuter. Den kommer fortfarande inte.
Sedan, när bussmojängen tillslut behagar att komma, så känner vi att nä, nu skulle det fasen sitta fint med wienerbröd. Så vi struntar i bussen och springer in på Lundbergs och fikar istället.









Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack! :)

2008-12-12 @ 21:00:53
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: malin

haha :D jag är nämnd i din blogg, vad hedrad jag känner mig. jag gillar dig, lovisa och annie :) alla ni gör mig glad <3

2008-12-15 @ 22:04:47
URL: http://www.sjogren.devote.se

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0