Amazing Tuesday (?)

Dagen har varit ganska dålig.
Jag menar bara det faktum att det var simning hade ju kunnat förstöra dagen, men inte nog det med gott folk. Lyssna och njut (eller skicka beklaga-sorgen-kort och blombuketter (OCH CHOKLAD!))
iallafall, innan vi hade hoppat ner i den äckliga bassängen så satt vi och pratade om hur otroligt satans äcklig den egentligen är. På riktigt liksom. Naglar och hud och hårstrån och.. ja, ni fattar? Inte så fräscht. När vi skulle hoppa i dom omkringflytande bacillerna så fick Lovisa för sig att knuffa i mig. Plopp, i vattnet. (eum skoja, det lät inte plopp. det lät ungefär SPPLAAAAASSSSCCCCCCCCCHHH) Ja, så redan där lyckades jag svälja minst 12 liter vatten och förmodligen lika många vattendjur och äckelsaker. När jag hostat upp mitt nykäkade mellanmål och stått emot impulsen att dränka Lovisa så började vi den trevliga simturen. Vill bara påpeka att vi är 32 stycken i klassen. Sen vill jag också påpeka att vi fick använda oss av en tredjedel av bassängen. och den tredje saken jag ska påpeka är att vi skulle simma ryggsim. R-Y-G-G-S-I-M-! Inser ni hur trångt det var? Jag tvivlar på att åskådarna ens såg vattenytan mellan oss stackars simmare. Jag vet någon som kommer ha blåmärken imorgon. Många blåmärken.

Sedan gick provet väldigt mycket åt helvete med.
Så förlåt, sa jag att dagen varit ganska dålig? Stryk 'ganska'. Det kändes överflödigt.








Kommentarer
Postat av: emma

sv: sandraaaa. det är nästa fredag :)

2008-12-02 @ 15:45:08
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: emma

sv: yes och yes vet jag väl inte men. jag förstår inte nånting av det :(

2008-12-02 @ 20:47:22
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin header du har

2008-12-03 @ 09:06:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: carro

hehe vilken bra dag!!

2008-12-03 @ 14:20:07
Postat av: ewe

vi har bad imorn. :( dööö.

2008-12-03 @ 18:58:17
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0