10 dec

Jag har tänkt på det här med julbord. Ganska mycket faktiskt. Varför har vi egentligen en sån tradition?
För det första så är det inte ens gott med julbord. Jag menar, rödbetssallad och janssons frestelse och.. UUGH!! Bara tanken på dom trevliga små gourmeträtterna gör mig spyfärdig.. För att inte tala om lutfisken. och vad är det för ett namn egentligen? Lutfisk...?
Men okej, köttbullarna är goda. Om mormor har gjort dom.
Mackorna är också goda. Oftast.
Sen är det väl inte så mycket mer som brukar hamna på min tallrik när det står julbord på menyn..


Kommentarer
Postat av: ewe

prinskorv? :o

2008-12-10 @ 18:46:00
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: cassandra

KORV! KORVEN ÄR DET BÄSTA :D

2008-12-10 @ 22:04:45
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: viktoria

Lutfisk är ju yber gott ju! Du ska smaka Evas. Mums!

2008-12-11 @ 15:38:50

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0