regnregnregn

Jaha, en till regndag.. men vet ni vad? Jag tänker inte klaga på det idag, inte här iallafall. Känner att jag har uttryckt mitt regnhat tillräckligt mycket här och jag vill ju inte riskera hotbrev pågrund av mitt ensida bloggande liksom. Alltså, inget regnklag idag (förutom alla 'hata regn'-plakat jag ser framför mig så fort jag tänker på det här satans vädret)!
Tänkte istället berätta att väckarklockan ringde vid halv sex imorse och nej, jag hade inte råkat ställa den av misstag. Det var packa-upp-varor-dags på allas vår favoritaffär Coop. Kan någon hitta på nånting drygare än att kliva upp och veta att man på 12 stycken ska packa upp miljarders oljor och delikatesspotatisar och jesus vet vad i fem timmar? 
Ja, faktiskt.. när man bara blev fyra stycken och därför blev tvungna att vara där en timme extra... yes!


Kommentarer
Postat av: amanda

finblogg

puss

2008-08-14 @ 17:14:22
URL: http://amandhy.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0