linkin park

Det är inte alla som får möjligheten att vakna av en livekonsert såhär på fredagmorgon. Vaknade av en skrikig, gnällig, några oktaver för hög version av "what I've done". Jag trodde att det var någon som satt igång 'worst bloopers ever from American Idol' eller nånting, men icke. Det var Mattias som stog och sjöng (läs skrek) för sig själv nere i vardagsrummet samtidigt som han tittade på pingiskvarten. Att han kan sisådär tre fraser i hela låten och gärna upprepar dom 15 gånger gjorde uppvaknandet lite för mycket.
Möttes av en väldigt förvånad Mattias när jag kom nerför trappen.
-Nämen, är du redan vaken?
- Ja, jag undrar varför..


Kommentarer
Postat av: belluut

jotack lite sjuk bara

2008-08-22 @ 10:39:26
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: ja de var inget att hänga i granen direkt.

2008-08-22 @ 16:58:30
URL: http://saramarian.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0