hej

jag har suttit och kollat igenom kontaktannonser i tidningen idag. Ni vet såna där 'jag är en lugn och trevlig man i mina bästa år som söker likasinnad kvinna'-texter med en kod där 'de likasinnade' ska svara. Haha, jag kom på mig själv med att tycka att det är riktigt underhållande med såna där. Kom fram till att antingen är det bara supertrevliga, ultrafräscha,  grymt vältränade människor som skriver såna där, eller så har dom ett självförtroende på sisådär 780 m². Tror faktiskt på det sistnämnda. Jag menar, det låter väl för tusan inte logiskt att alla som är fula, otränade och dumma redan har någon att resa, äventyra, dansa salsa i månskenet och allt vad folk letar efter med. Eller? Himla osis för fräschingarna med självförtroende isåfall..

Kommentarer
Postat av: ewe

haha, det går inte att säga för många gånger; sandra. jag är kär i din blogg, <3

2008-08-23 @ 17:08:10
Postat av: Linda

heheh ja men faktiskt! super trevlig blogg du har!

2008-08-26 @ 13:14:29
URL: http://lindajm.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0