databatteri

mitt i natten och jag fick för mig att göra om bloggdesignen. Ny header, bakgrund, you name it. När allting är klart och jag känner mig någonting som kan kallas nöjd, så slocknar hela jädra skitdatorn. Det värsta var att jag inte ens kunde skylla på att det var datorns fel (vilket sved nästan ännu mer än själva slocknadsprocessen) utan det var bara något altzheimersoffer som hade glömt att man måste stoppa i sladden igen i bärbara datorer, eftersom att de annars slocknar i brist på batteri. Jo, man kan ju tycka att det inte borde vara så svårt att stoppa i en liten sladd, men tydligen. Man kan ju faktiskt råka stoppa i fel, det finns ju så många att välja på? NAAAAAT!
- Hmm, få se nu. Vilken av dom här sladdarna ska jag stoppa i för att ladda datorn? Den som är kopplad till en webbkamera eller den som sitter fast i en stor batteriliknande sak som är kopplad till väggen? Drar till med en chansning på webbkameran, det låter ju rimligt.

Fick just veta att ovan nämnd var mamma. Lågoddsare? Njae..

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0